Vedení účetnictví
Poskytujeme kvalitní servis v ekonomické oblasti a vedení účetnictví.
- zpracování účetní osnovy
- zaúčtování všech účetních dokladů
- vedení účetního deníku
- vedení hlavní knihy
- vedení knih pohledávek a závazků
- sledování sald jednotlivých účtů
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- vedení evidence skladu a skladové hospodářství
- zpracování vnitřních směrnic a interních postupů účtování
- zpracování podkladů pro daňové přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení a přenesené daňové povinnosti
- pravidelné reporty o stavu hospodaření
- zpracování daňového přiznání, rozvaha, výsledovka, cashflow, příloha
- revize a rekonstrukce účetnictví
Zpracovaná agenda je po skončení období předána klientovi.
Veškeré doklady jsou pečlivě založeny v pořadačích a přehledně označeny tak, aby se v nich každý bez problémů orientoval.
Současně se zpracovanou účetní agendou jsou předány všechny požadované dokumenty – daňové přiznání, přehledy SSZ a ZP, účetní závěrka ( Příloha k účetní závěrce, výkazy – Rozvaha a Výkaz zisku a ztráty ) a veškeré ostatní dokumenty, které byly klientem předány v průběhu období. Po dohodě zajistíme předání dokumentů příslušným úřadům.
Comments are closed.